Denne artikel er baseret på et kommercielt samarbejde og artiklen er betalt for af den eller de virksomheder, der linkes til.

Har du bestemt dig for at holde jeres kommende julefrokost i virksomhedens egne lokaler, så har du taget det helt rigtige valg. Det er nu sjovest at kunne være i kendte omgivelser, hvor man i dagligdagen kan relatere tilbage til bestemte rum eller objekter, med noget sjovt som er foregået der, bl.a. til årets julefrokost. Her får du lige nogle tips med på vejen, så du kan arrangere den bedste julefrokost, og samtidig spare en masse tid.

Bestil mad udefra

De færreste virksomheder, har et køkken som kan rumme den store mængde mad som der skal tilberedes og anrettes på dagen.

Du bør derfor bestille mad ud af huset, så den er klar til servering når den kommer frem. Du spare en masse tid, da du hverken skal handle ind eller stå i køkkenet. Du kan altså som arrangør, koncentrere dig om helt andre ting, som du gerne vil have på plads til den store aften. Og hvis du ikke selv er den store mester i et køkken, så vil det også blive bedre modtaget, at maden er blevet lavet af professionelle kokke. Så er der mindre der kan gå galt.

Skaf drinkdispensere

Når du har streget tiden på maden, kan du sætte fokusset på det andet element til julefrokosten – nemlig drinks. Du bør anskaffe 2-3 drinksdispensere, som hele tiden kan stå klar til at blive tappet. Én dispenser rummer gerne 8L, og du kan derfor holde gang i væske indtaget meget længe, inden en evt. opfyldning. Du og dine medarbejdere slipper derfor for at lave drinks hele tiden, og kan bruge jeres tid på noget der er meget sjovere.

Du kan altså med disse tips, spare dig selv for en masse tid på forberedelsen af jeres næste julefrokoster, og dermed nå at forberede mange flere ekstra goder.

God fest, og glædelig jul når vi kommer der til.